dhz tweets fb dhz dhz on pinterest dhz g+ dhz socmed dhz blogs dhz is ... Home Home Image Map

Sunday, 27 May 2012

Brilliant Idea



Idea is just an idea until there's at leat one person can and is WILLING to realize it.
And recently I don't feel so. There's a lot of people coming delivering their so-called brilliant ideas, offering to this and that, that something should be executed this way, an event must be done with the procedure bla bla blaaah.


Even a brilliant idea, is just an idea until it can be realized. A usual idea can be brilliant, only and if only it is executed well. My question is: would you please realize your brilliant idea WITH me so I don't need to walk alone realizing it?

Published with Blogger-droid v2.0.4

17 comments:

  1. Emang idenya apaan sih sob??
    Mbok di translate hehehe.... bingung aku bacane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coba ditranslate sendiri aja yak hihihihi

      Delete
  2. ini postingan untuk si abang yak? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xixixixi bukaaaan :p

      Kalo buat dia mah ga perlu dibikinin postingan (´̯ ̮`̯ƪ)

      Delete
  3. sure you will not alone to realize that. many friends will accompany you, help and inspire you. yet, any problem with your friends?

    ReplyDelete
  4. Saya pengen jawab pertanyaanya, tapi sayangnya saya nggak ngerti artinya, yah saya nyimak aja deh, kakak yang semangat ya! :)

    ReplyDelete
  5. wahahaha,, aku harus pake translate dari google :D

    ReplyDelete
  6. ikut meramaikan aja deh..hehehe

    ReplyDelete
  7. We must begin with any simple idea to do something differently

    ReplyDelete
  8. Setujuuu, ide sekeren apapun kalau gak diejawantahkan (halah iki boso opo rek), percuma ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi. Tepat sekali una :)

      Delete
  9. Sahabat adalah dia yg tahu apa yg dia miliki ketika bersamamu, bukan dia yg menyadari siapa dirimu setelah dia kehilanganmu.

    ReplyDelete

Yang roaming dilarang masuk :p